شهادت آب
 
فقط عشق به او....
اگر یادتان بود و باران گرفت، دعایی به حال بیابان کنید.....
سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, :: 10:32 ::  نويسنده : اشناست

آب، پيام مهمي براي ما دارد. آب به ما مي‌گويد كه نگاه عميق‌تري به خودمان بيندازيم. زماني كه با آيينه آب به تماشاي خود مي‌نشينيم، اين پيام به طور شگفت‌آوري خود را شفاف و درخشان مي‌كند. مي‌دانيم كه زندگي بشر مستقيما به كيفيت آبي كه در اطراف ما يا درون بدن ماست، روي آورده است. تصاوير و اطلاعات ارائه‌شده در اين مقاله،‌ بازتابي از فعاليت «ماسارو ايموتو»، محقق خلاق و روياپرداز ژاپني است. «ايموتو» كتابي با نام «پيغام آب» منتشر كرده كه برگرفته از يافته‌هاي تحقيقات جهانی وی است. اگر شما نسبت به تأثیرپذیری افكارتان از وقایع درون یا پیرامونتان شك و تردید دارید، اطلاعات و عكس‌هایی كه در اینجا آورده شده را ببیند. این تصاویر مستقیما بر اساس نتایج به دست آمده در كتاب انتشاریافته «ایموتو» است، مطمئنا در فكر و ذهن شما دگرگونی پدید می‌آورد و عقاید شما را عمیقا تغییر خواهد داد.
بنا بر آنچه در كتاب «ایموتو» آمده است، ما به مدارك حقیقی دست یافته‌ایم كه نشان می‌دهد، انرژی ارتعاشی بشر، افكار، نظرات و موسیقی بر ساختار مولكولی آب اثر می‌گذارد.
آب، ماده‌ای بسیار سازگار است، به گونه‌ای شكل فیزیكی آب به آسانی با محیطی كه در آن هست، انطباق پیدا می‌كند و نه تنها از نظر فیزیكی تغییر می‌كند، بلكه شكل مولكولی آن نیز تغییر می‌یابد. انرژی یا ارتعاشات محیط، شكل مولكولی آب را تغییر می‌دهد. از این جنبه، نه تنها آب توانایی آن را دارد كه از حیث دیداری، محیط خود را منعكس كند، بلكه از حیث مولكولی هم در انعكاس محیط اطراف خود عمل می‌كند.
«ایموتو»، تغییرات مولكولی آب را به وسیله تكنیك‌های عكسبرداری و مشاهده میكروسكوپی به صورت سند و مدرك درآورده است. به این صورت كه وی قطراتی از آب را به صورت یخ درآورده و سپس آنها را در یك فضای تاریك میكروسكوپی مورد آزمایش كه از قابلیت‌های عكاسی برخوردار بوده، قرار داده است. تحقیقات وی، آشكارا تغییر شكل ساختار مولكول آب را به نمایش گذاشته است و اثر محیط بر ساختار آب را نشان می‌دهد.
برف، بیش از چندین میلیون سال است كه بر زمین فرود می‌آید و همان‌گونه كه می‌دانیم، هر دانه برف‌، دارای شكل و ساختار خاص و منحصر به فرد است. با تبدیل یخ به آب و عكسبرداری از ساختار آن، شما به اطلاعات باورنكردنی‌ای آب دست پیدا می‌كنید.
«ایموتو» به تفاوت‌های جالب‌توجهی در ساختار كریستالی آب دست یافته است كه از منابع گوناگون و شرایط مختلف در روی كره زمین تهیه شده‌اند. آبی كه از نخستین محل خود از كوه جاری می‌شود و چشمه‌هایی كه جاری هستند، طرح‌های هندسی بسیار زیبایی از الگوهای كریستالی‌شده خود ارائه می‌دهند. آب آلوده و سمی كه از نواحی پرجمعیت و صنعتی به دست آمده است و آب راكد كوله‌های آب و سدهای ذخیره، به صراحت ساختارهای كریستالی تغییریافته و برحسب اتفاق شكل‌گرفته آب را نشان می‌دهد.
 

آب به صورتی زنده و تأثیرپذیر به هر یك از احساسات و اندیشه‌هایمان پاسخ می‌دهد. كاملا روشن است كه آب به آسانی، ارتعاشات و انرژی محیطش را به خود می‌گیرد و جذب می‌كند؛ خواه آلوده، سمی یا راكد و كهنه باشد. كار غیرعادی «ایموتو»، نمایشی پرهیبت است و ابزاری قدرتمند كه می‌تواند، درك ما را از خودمان و جهانی كه در آن زندگی می‌كنیم، برای همیشه تغییر دهد. هم‌اكنون مدرك قوی و محكمی داریم كه می‌توانیم به طور مثبت، خود و سیاره خود را با انتخاب افكاری كه برای اندیشیدن برمی‌گزینیم و راه‌هایی كه این افكار را به فعلیت می‌رساند درمان نموده تغییر شكل دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

ادمک اخر دنیاست بخند ادمک مرگ همین جاست بخند دستخطی که تو را عاشق کرد ...... شوخی کاغذی ماست بخند ادمک خل نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند ان خدایی که بزرگش خواندی بخدا مثل تو تنهاست بخند
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط عشق به او....... و آدرس golnargas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)