ای که گفتی اُدعونی اَستجِب لَکم
 
فقط عشق به او....
اگر یادتان بود و باران گرفت، دعایی به حال بیابان کنید.....
یک شنبه 4 تير 1391برچسب:, :: 18:43 ::  نويسنده : اشناست

 

اجازه هست پا به خلوتت بگذارم ؟!

بار گناهم بر دوشم سنگینی می کند ٬ آیا جایی برای من با این کوله باری از گناه داری ؟

 
می توانم دقایقی آن را در بارگاه ملکوتی ات بر زمین بگذارم و نفسی تازه کنم ؟

راهم می دهی آیا ...

و آیا از سر لطف نگاهم می کنی ؟

اجازه می دهی در فراغت بگریم ؟

ودست هایی را که از فرط گناه ٬ پستی و فرومایگی در آن ریشه دوانده ٬ به سویت دراز کنم ؟

 
بر من ببخش که بر بندگان نیازمندت بی اعتنایی کردم ٬

و حال از تو توقع داریم که از نیازمندی ام روی برنگردانی ...

کوچه ها در پی قلندر جستجو کردم

ولی هیچ نیافتم ٬

آیا در حق من جوانمردی می کنی ؟

 
ای که گفتی اُدعونی اَستجِب لَکم

آیا دلم را به عفت و وجودم را به محبتت دلشاد و روشن میکنی ؟

ای که همه هستی در برابرت سر به سجده عبودیت دارند

و لحظه ای از یاد و تسبیح توغافل نیستند

 

حتی درختان و سنگریزه ها هم در این قاعده نقش ایفا می کنند

ومرغان از کوچک و بزرگ

یادتو را در صبحگاه وشامگاه از خاطرشان نمی برند

پس آرام و آسوده بر جای می مانم

و دست نیاز به درگاه کبریایی ات بلند می کنم

وهر آنچه دلم می خواهد ٬ از تو می طلبم

بدون اینکه به بزرگی و کوچکی اش فکر کنم

همچون زکریا که دراوج پیری هم از دعا به درگاه تو ناامید نبود

و همین امیدش ٬ خواسته او را به ثمر نشاند

که اگر غیر این بود ٬ تو یحیی را به او نمی دادی ٬

پس من هم با امید تمام به لطف تو

در درگاهت دست به دعا برمی دارم

 
و پس از استغاثه به درگاهت یاری ات را می طلبم

ولطفت را در لحظات حساسی که به فریادم رسیدی یادآوری می کنم

و می خواهم که به همان لطف ازلی و کرم قدیمت

مرا به خواسته ام برسانی .

 
نویسنده : سرکار خانم م.صبور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

ادمک اخر دنیاست بخند ادمک مرگ همین جاست بخند دستخطی که تو را عاشق کرد ...... شوخی کاغذی ماست بخند ادمک خل نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند ان خدایی که بزرگش خواندی بخدا مثل تو تنهاست بخند
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط عشق به او....... و آدرس golnargas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)