سردار شهید سید محمدکد خدا
 
فقط عشق به او....
اگر یادتان بود و باران گرفت، دعایی به حال بیابان کنید.....
سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 21:7 ::  نويسنده : اشناست

"...مادر جان یه خواهشی دارم از شما* شما رو به بی بی فاطمه زهرا (س) برام دعا نکنید ایه الکرسی نخونید . به خدا همین که خمپاره ها زمین میخورن همه کسانی که دور و برم هستند به خاک می افتند اما من یه خراشی هم بر نمیدارم."

روز های بهد از شهادت پیرزن به قبر پسرش گلاب می پاشید و می گفت:

دیدی نخوندم عزیزم دیگه برات ایه الکرسی نخوندم پسر گلم...

یادگاری: وقتی همه خوابیم.

دوتا از سرباز ها همیشه محو تماشای سید می شدند . بعد ها یکی از انها تعریف کرد :

یک شب وقت نگهبانی ام از راه رسید و فهمیده بود خیلی خسته ام گفت:

"ادم خسته که نمیتونه پست بده برو بخواب من جای تو پست میدم"

یه کیسه خواب به من داد و من هم رفتم گوشه ای خوابیدم هوا روشن شده بود . در حال صبحانه خوردن نگهبان بعدی از راه رسید و پرسید که چرا برای نگهبانی او را صدا نکردم فهمیدم ان بسیجی تا صبح نگهبانی داده است .

ماجرا را که تعریف کرد و بسیجی را نشان داد با ناراحتی گفتم:

کدوم بسیجی رو میگی؟این که نشون میدی بسیجی نیست فرمانئه گردان ماست...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

ادمک اخر دنیاست بخند ادمک مرگ همین جاست بخند دستخطی که تو را عاشق کرد ...... شوخی کاغذی ماست بخند ادمک خل نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند ان خدایی که بزرگش خواندی بخدا مثل تو تنهاست بخند
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط عشق به او....... و آدرس golnargas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)